prayer of a lost soul

prayer of a lost soul
in the name of the... amen. bless oh... my family.. guide them that they may continue to follow your will and remain under your care and undying love.. give them the strength to surpass all the trials that you have prepared for them.. bless them with good health and a good life.. my friends.. give them your wisdom in dealing with all their struggles.. shower them with your blessings as they remain faithful in your words by enlightening lost souls like me.. may they find enough courage to fight for their causes, whatever that may be.. and.. punish me... for everything i have done wrong.. burn me in the flames of hell and crush my selfish dreams.. i am a sinner.. unworthy of your graces.. let your will be done.. i love you.. ...amen. ______________________________________________________________________________________

Friday, June 12, 2009

promdi speaking...


di ko na aram kung anong gigibuon ko sa sadiri ko.. lately, ive been trying to convince myself that im perfectly fine.. showing everybody that i am happy and worry free.. dai po. siguro, su mga tawong aram buda midbid ako asin an buhay ko, mamamalisyahan ninda ini.. but as i see it, i guess i really am a great pretender.. the fact that no one seemed to notice it.. sige na lang ah!

kading mga nakalis na anruw, since bakasyon pa man, pirmi akong nasa sa luwasan.. tambay tambay sa kung sen man makapedtu. uru-anruw, pagakatapos na pagkatapos magkun, diretso na ako sa luwas antos na kan gabi. pirmi kong kakuyog pinaka arani sa akung barkada ko. kepwan ko magbisara ning oasnun nguana idi sa blog ko tanganing maisabi ko ngamin na gusto kong sabyun na hindi nila maintindyan kung unan. sagkud kaya nguana, payaba ko pa siya. nung usad a gabi, habang nagibasa ako, katext ko sya. malang ugma.. malang ugma nya.. maski abu ko nung pinagisturyan namu por del ta masanit para saku, ok lang.. kung amo kadtu kan pamaagi para magpadagos ang friendship namu, sige na lang ah!

nung gabing kadtu, pinagisturyan namu su payaba nya. masanit kamo. pero sabi ninra kung payaba mo kuno, gigibun mo ngamin para mapogma sya. d, amo su ginibo ko. umantos pa sa puntong inunga ko sya kung aram o nasbyan na nya kadtung tong kadtu kung gonu nya kadi kapayaba.. kauluy na kuno.. haay.. inunga ko pa sya kung kayun pa bang iba? sabi ko kaya sa kanya, since nakita ko kung gonu nya kapayabi su to, tatabangan ko xa.. pero idto lang sa tong kadto.. dat, pwede lang akong mag reconsider kung makita ku gilayun kadtung paryung paypayaba kadtu para sa iba namang to.. aram nyo kung unan sabi? na uda naman kuno iba, na kung magkakayun man magibuwelta kuno sya sa mga dati nya! lupig pa akong kinasta! malang sanit! sabi ninra, the best things in life are free.. sakto man talaga.. ponu, maski gonu man ang pirak na maitabrug ko para sanya, inding indi na talaga sya pwedeng maging saku.. uda xa pagpayaba sa ku.. maski pinaksaday na tyansa, uda talaga. so, unan pa magibu ko.. payaba ko su to.. haaay!

sana ugma, pagbuwat ko sa turugan ko, mauda na ngamin na namamatyan ko sanya..

1 comment:

  1. huhuhu...dumudugo ilong ko...d ko mapigilan...magpa admit na dn kaya ako sa ospital?kakainis ka!wla akong maintindihan...grrrr!hmmmp!

    ReplyDelete